

Jak vytvořit Wherigo cartridge ?
#1
Publikováno 01 duben 2008 - 23:10

#2
Publikováno 02 duben 2008 - 6:55


#3
Publikováno 02 duben 2008 - 8:23

Garmin GPSMAP 60CSx, THL W100, c:geo, WhereYouGo
#4
Publikováno 02 duben 2008 - 8:33

#5
Publikováno 02 duben 2008 - 9:41
#6
Publikováno 02 duben 2008 - 12:45
#7
Publikováno 02 duben 2008 - 12:58

Ono je stejne nejlepsi na pochopeni asi zacit od zacatku od prazdne cartridge, nez se nekdy snazit pochopit hotovou cartridge s mnoha polozkami

Kdyz tak vecer sem hodim zdrojaky k moji prvni pokusne cartridge s cca 4 zonama, co jsem si rozchodil doma na zahrade. Neni prilis slozita, takze neni neprehledna a je snadno pochopitelna .
Luckyn napsal/a:
ANO ANO, CHCI CHCI, absolvoval jsem jendo WIG "Davle" a moc se nam libilo. V tipu techto kesi vidime velky potencial a tak uvitam vecskere info o tom "jak na to". diky
#8
Publikováno 04 duben 2008 - 6:16

Myslel jsem že už předevčírem hodím na web zdrojáky od cartridge http://wherigo.cmeld...t/ParkCechy.gwz a hlavně k tomu doplním nějaké povídání. Takže zatím jen částečně...
Pokud si nevíte rady s příponou, zkuste použít zdravého selského rozumu - při tvorbě WIG cartridgí ho budete potřebovat neustále

ZCh
#9
Publikováno 04 duben 2008 - 6:48
V cartridgi je několik základních interaktivních a interních prvků, které můžete použít (popis dle označení v builderu).
Interaktivní: Zones, Items, Characters, Tasks, Inputs,
Interní: Timers, Variables, Media.
Z těch interaktivních jsou asi nejdůležitější:
1. Zones:
Slouží na vyznačení oblasti kde se má dle vašeho námětu něco dít. Zóny jsou vždy plochy, tzn. že není např. dobré pomocí zóny označit umístění cache (jedině vytvořit zónu o co nejmenší ploše a využit pak proximity událost, ale to předbíhám). Player totiž navádí vždy na nejbližší okraj zóny.
Zóna může být neaktivní nebo aktivní a v aktivním režimu viditelná nebo neviditelná. Zóně nelze přiřadit explicitní akci (tlačítko, příkaz, command), všechny události na zóně jsou vyvolány vnějším podnětem.
2. Items:
"Itemy" jsou objekty/subjekty, které mohou nebo nemusí mít určenou svoji pozici. Mohou se nacházet v určité zóně, nebo si jej může hráč "nést s sebou", a pod. Proto je lze využít jako objekt pro přesnou lokalizaci nějaké indicie nebo schránky cache, nebo je využít jako přídavné informační a interakční položky v menu playeru. Items objektům lze přiřadit různé commandy - akce,tlačítka, které může hráč aktivovat sám v potřebné chvíli. Itemy a v nich umístěné přidružené akce (commandy) mohou být opět viditelné nebo neviditelné a tuto viditelnost lze kdykoliv během hry změnit.
Tasks:
Tyto objekty jsou hlavně seznamem úkolů, pro přehled, co je potřeba v misi, nebo v její části splnit. Tasky se dají označit jako dosud nesplněné, nebo jako splněné úspěšně či splněné neúspěšně. Tasky mohou být podobně jako Zóny a Itemy viditelné, nebo je lze v seznamu zneviditelnit.
Tohle je zatim neúplný základ, který by bylo potřeba problat hlouběji , ale prozatím končím, práce volá

#10
Publikováno 04 duben 2008 - 9:33
#11
Publikováno 04 duben 2008 - 10:08
#12
Publikováno 04 duben 2008 - 12:17
Moje blbost...klama napsal/a:
Zch:
Pri pokuse o "preklad" do Publish to my maschine/create playable Cartridge dostavam hlasku o vnoreni neschvalenej...na riadku 1413...
Co robim zle? - neurobil som ziadnu upravu v zdrojakoch, len som chcel vyskusat prvy preklad cudzieho zdrojaku /ParkCechy/...
Dik...
Najdi řádek obsahující text
Text=[[Timto Wherigo hra konci, a muzete se podle sipkya vyhoď tu čárku před "a"
BTW je to tvořeno/kompilovaáno předposlední verzí builderu, tzn. 2.0.4907.3996
ZCh
#13
Publikováno 04 duben 2008 - 16:04
#14
Publikováno 04 duben 2008 - 20:35
klama napsal/a:
Dik, ozaj to bolo "syntaktickou chybou?", uz sa to da prelozit...
#15
Publikováno 09 duben 2008 - 10:00

#16
Publikováno 27 duben 2008 - 17:33

#17
Publikováno 28 duben 2008 - 6:02

#18
Publikováno 28 duben 2008 - 6:17

#19
Publikováno 28 duben 2008 - 9:29
sobikovi napsal/a:
Teď přemýšlím o tom, jak je to s volbou typu wcache na začátku zakládání nové cartridge. Je tam volba TourGuide, Puzzle, Fiction a Geocache. Nikde jsem vlastně nenašel, jaký je mezi tím rozdíl a jaký to má dopad na tvorbu cartridge. Neporadíte co je co a jak na to? Díky.
odhaduji že žádná, ale jistě to nevím
#20
Publikováno 28 duben 2008 - 9:43
sobikovi napsal/a:
... volba TourGuide, Puzzle, Fiction a Geocache....
2 uživatel(ů) prochází toto téma
0 uživatelů, 2 návštěvníků 0 anonymních uživatelů